22/06/11

O último día...

Despois de dous cursos neste instituto vaiseme facer estraño irme. Deixarvos a todos. Ainda que sei que venme ben. Un cambio de aires cada certo tempo sempre é bon.

Deixo atrais moitos momentos convosco. Moitas, bon, ''moitas'' saidas, actividades. Moitos, moitos recreos, clases, risas, bromas, castigos...

Quixésemos ou  non, compartimos moitas horas xuntos e.. Creo que todos estamos de acordo con que non vais ser o mesmo agora que, algún cambianse de clase, outros vánse do instituto, outros repiten (non moitos, ainda que espero que ninguén) ... 

E, fago esta mini entradiña no blog, só para desexárvos un moi bó verán. Mellor que o anterior se eso é posible. Un bó San Xoan, que é mañá xa. Moita sorte para todos os que teñan que recuperar algo para setembro. Tamén quero desexarvos un bó curso, xa que eu non estarei convosco para comprobar que así o sexa, espero que me teñades informada de todo, eh! E, por último (creo) , quero decirvos que vos botarei moito, moito de menos a todos...
A Dana, miña Chú de Fernando Torres. Deséxote o mellor. O mereces!
A Alejandro, meu amigo, meu apoio. Non te esquecerei! Quérote delincuente!
A David. Estuda moito, rapaciño. Estou aquí para o que necesites.
A Marcos Coira o.. ''bonequiño'' da clase. Será estraño non terte todos os días facendome interrogatorios. Haha.
A Fernando. que aínda que este ano non estivésemos moi unidos... Botareite de menos!
A Adrián. Máis te vale aprobar todo, eh! Se non xa sabes a que te espera con os de primeiro!
A Alexander. Porque botarei moito de menos a ese neno que se senta no pupitre de diante.
A Noemi. Segue así! E vai ver moito a Panorama, eh! Haha
A Rubencinho, meu pequeño velociraptor. Cuidate moito e non asesines a niguén con a vara!
A Alessia, a miñá irmanciña, o meu olliño dereito. Quérote! Non me esquezas.
A Álvaro. Ai, Álvaro, cómo te botarei de menos, delincuente. Ven a visitarme pronto!
A Mónica, que ainda que tivésemos nosos más e nosos menos botareite de menos.
A Laura, segue así! Non cambies!
A Roberto (Culegah) Que esquecéraseme mencionarte! Botareite de menos! E a ver como te vai no novo insituto eh! Moita sorte, saúde e non te metas en lios. Aquí tes un amiga.
A Ana, que levamos 4 anos na mesma clase e agora toca separarnos. Non me olvides!
A Tania, miña loirinha. Segue así, pequena! Quérote moito!
A Xota Eme. Levamos na mesma clase cousa de 7 anos! Xa tiñamos que separarnos, non? Haha

E, claro a nosa profe. Pepa. Grazas polos teus conseños. Por esixirme. E por non conformarte conmigo. Vótanos moito de menos!(P.D. Sube as fotos, profe! Haha)

Quérovos moito a todos, nenos. Algún día virei a facervos unha visitña. Non me esquezades!