01/11/10

O mellores concertos en castañazo rock

O castañazo rock  empeza o día 30 de Outubro e acaba o 31 do mesmo mes.
A  min, a miña  entrada  costoume 18 euros.
Eu o sábado fun á ver as bandas:  Banda Bassoti que canta ska italiano. A canción que máis  gustoume foi ''Figli della stessa rabbia''. Outro dos grupos que tocou era de Compostela chamase Ruxe Ruxe tocan rock a miña canción preferida deles es Xigantes. Ós demaís grupos do sabadó non  gustaronme nada eran moi aburridos.
 Fumos a un restaurante que non me lembro do nome, eu comín tortilla de patacas que porcerto estaba ben boa.
Pola tarde apeteceunos ir a xogar aos xogos que no castañazo rock había moitisimos xogos, pero o que máis gustoume foi a corrida da leiteira porque meu irman, máis dous curmans meus  e eu,  xogamos e quedamos os terceiros de 6 equipos que xogaron. 
O domingo non o pasei tamben como o sábado pero estivo ven.
Tocaron os Fe de ratas  a súa música non gustoume nada pero, despois un que me gustou a medias foi Obrint Pas. Ós que estiveron ven foron os outros dous que un era Guezos e o outro era Dakidarria. Estiveron  ben. Aunque non coñecía ningún dos grupos só coñecía os Ruxe Ruxe ninguen máis .
O domingo non puiden xogar a ningun xogo porque me tiña que ir e non tiven tempo.
Para min toda a xente debería ir o ano que ven.