04/11/10

Castañazo Rock 2010? Quen so vai querer perder?

Estába esperando ir ao castañazo rock dende facía moito tempo.Eu non sabía como era e estaba ansioso por chegar ao hotel, desfacer as maletas e marchar a festa onde nos esperaban os grupos máis incribles que chegaran nunca ao castañazo rock. Íamos marchar a festa cando meu pai me dí:
"Collede as entradas que xa empeza o concerto tocando Ruxe-Ruxe"
Pero eu pensaba que era el quen tiña as entradas e tibemos que ir correndo ata o café Meigo.

Ao final chegamos atempo cando ían empezar e estibemos ali ata as 6 da maña
escoitando todos os grupos.
Ao día seguinte almorzamos e fomos visitar un pouco o lugar e xogar os concursos, eu so xoguei ao aro e aos birlos e nos dous perdin contra un rapaz de 20 anos que segun dixome el levava todo o ano practicando para gañar esta vez.

Fomos ao concerto do domingo e marchamos de volta para casa.