22/09/10

Un veran dificil de esquecer

Querida Sofía:
 Ola,como te encontrás? Eu moi ben, máis agora que na miña familia somos un máis, que sorte a miña. Bueno que máis te podo contar? A xa sei o meu cumpleanos que foi o 20 de Agosto. O pasei xenial. Regalaronme moitas cousas como por exemplo: Videoxogos, maquinitas, zapatillas, roupa e cartos. Fíxome a miña nai unha tarta  de galletas de chocolate  boísima. Sobre as 9 nos fumos a miña casa. Uns días despois quedei con Yanca e con Dana e fumos ao corteinglés. O pasamos moi ben  os tres. Cando  acabou o día pensei para min que divertido o pasei. E así que estuben 4 días quedando con Dana e con Yanca así que pensei ese a parte de quedar con elas  quedo con o meu mellor amigo Fernando, e quedamos os 4 todos os días o casi todos os días para baixar. E así ata empezar o curso. Adeus Sofía espero que o teu verán forá tan bó como o meu.