04/11/10

DE FESTA O VENRES

O venres 29 fomos a coller as entradas para ir ao castañazo rock.
Nós compramolas en Pub Besto Bravo, costounos 12 euros xa que as collemos anticipadas.

 Ao principio do camiño ivamos ben pero cando xa estabamos chegando ao castañazo perdemonos e estivemos preguntando aos avós e avoas da vila por onde se ia ,ao fin logramos chegar a festa da chantada.
O sábado ao despertar fomos a inscribirnos no lanzamento de boina que foi o xogo que máis me gustou comparado cos outros que vin como xogaban.
Tratase de lanzar a boina un dos equipos participantes no xogo eo que este situado máis cerca dun punto gaña.
Eu e máis os meus amigos:Diego,Carlos,Xurxo e eu,quedamos de terceiros porque o meu lanzamento non foi moi bo .
Os xogos deixaronos cansadisimos e logo fomosa reservar unha habitación a casa rural.
A que máis me gustou entre todas as orquestras foi a banda Bassotti que ven de Italia pero tamén estiveron ven a banda de Ruxe-Ruxe,Boikot e Alén.
Ese día estabamos moi cansos e fomos a durmir a Casa do Neto.
O domingo fomos a ver as orquestras que había e a que máis me chamou á atención foi a de Dakidarría a sua música era moi bonita e encantoume pero non tanto como a de Bassotti.
O domingo poola noite xa tivemos que marchar porque sa xe acabara o fin de semana .
Polo camiño encontramos a unha persoa cos seus amigos no coche que habían xogado ao lanzamento de boina e quedaron segundos por riba nosa.Por certo el tamén veu con nós ata a Ordes e despoi separamonos é así foi a nosa experiencia no Castañazo Rock.