26/11/10

Letra en galego.

Aquí deixovos coa letra en galego da canción que estivemos escoitando hoxe.

VOU SOBREVIVIR.

No comezo eu tiña medo
Estaba petrificada.
Seguía pensando
Que nunca podería vivir sen ti no meu lado.
Pero entón eu pasei moitas noites
Soamente pensando como me machacou.
E eu me volvín forte.
Cómo aprender a tratar.E agora estas de volta
Do espazo exterior.
Eu entrei e atopeiche aquí
Sen ese ollar no seu rostro.
Eu debería cambiar a pechadura.
Eu debería ter feito deixar a chave,
Se eu soubese, só por un segundo
Que estarías de volta solo para incomodar
Ah, agora vai,
Sal pola porta.
Só da a volta .
Agora, non é máis benvido..
Non foi vostede quen tentoume romper?
Pensas que eu ía afundir?
Pensas que eu abandonaría e morrería?
Non, non.Sobrevivirei
A pesar de saber amar, sei que vou estar vivo.
Eu teño toda a miña vida para vivir.
Eu teño todo o meu amor para dar.
Sobrevivirei
Sobrevivirei.
Si, si.Levou toda a forza que tiña
Non caer en pedazos.
Estou intentando xuntar os cachiños
Do meu corazón partido.
E eu pasei moitas noites
Sentindo pena de min mesmo.
Eu choraba
Pero agora non me avergoño.E xa me ves
Cunha nova persoa.
Eu non son esa persona estúpida enamorada de ti.
E esperabas que só pasarías de visita
E esperabas atoparme libre.
Pero agora eu estou gardando todo o meu amor
Para alguén que me ame.