05/10/10

A MIÑA VIAXE A CHINA

Este verán fomos a China de vacacións, meus pais o meu irman e máis eu. O viaxe foi moi longo e moi aburrido, moitas horas de avión, chegamos moi cansados, o meu irmán chegou totalmente durmido, de camiño ao Hotel fixeime na xente deste pais, son casi todos iguais non destinguia a un de outro eso si nunca vín tantas bicicletas xuntas na vida. Cando chegamos os meus pais decidiron ir cear como nón; a un chino, a cea foi moi rara xa que tiñamos que comer con palillos, a verdade morria por unha hamburguesa, a meu irman tampouco lle gustou pero aos meus pais si, e con fame fún durmir, pois o día seguinte tocaba excursion a A gran muralla

Esperteime cedo, ducheime, vestinme e fun almorzar coa miña nai, pois meu pai e meu irmán estaban tan cansos que non espertaban, por fin no Hotel o almorzo era normal, podía coller o que quixera, xa co estomago cheo e unha vez despertos os dormilón de meu pai e meu irmán collemos un autobús que nos levou ata a muralla. Unha vez alí sorprendeume moitísimo , nunca vira nada igual, era enorme e sobretodo era moi longa, non alcanzaba a ver o final coa vista, estaba ata ariba de xente tanto turistas coma residentes onde era moi dificil andar os catro sen perdese, sobre todo tiñamos que ter cuidado co meu irmán pequeno porque o podían pisar ou se podia perder xa que é un bulebule. O meu pai andaba ao seu, buscandolle defectos a muralla xa que é moi tiquismiquis (que si e moi vella, que si se cae a pedazos, que lle podían botar unha mán de píntura... etc) Fixemos moitas fotos, a verdade non lle fixen caso o guia polo que non poido dicir moito mais da muralla, xa cansos volvimos cara o Hotel.

O día seguinte fumos aver Pekin que é a capital, é inmensamente grade onde hai un caos de trafico incríble na que casi non se pode respirar, o único que me gustou foi a zona Olímpica dos Xogos.

Enfín, volvemos das vacacións abendo pasado moi ben ainda que siguo pensando que é un pais moi raro, no sei si volverei.