29/09/10

Un verán para olvidar.

Querida amiga:


Escríboche contando como me foi o verán. As vacacións esperaba ás mellor.
Non fun a ningun sitio en xeral, só a miña aldea, Baio.
Eu quería viaxar, ir a lugares novos e ver cousas interesantes noutros países pero, tamén quería ir a Suiza ou Italia, xa sabes ti por que.
Aínda que ás veces o pasaba moi ben, non me gustaron nada estas vacacións.
Ía ao hospital a ver a miña prima de 14 anos, que estaba dende Xunio ingresada e fai uns días, morreu. 
Ás veces tamén baixaba pola rúa coas miñas amigas.
Fun varias veces a praia de Oza, ía as festas da miña outra aldea, Traba de Laxe; axudaba a miña nai na casa...
Meus país tiñan pensado en ir a última semana, a Sanxenxo (Pontevedra) para estar alí uns días en Familia, pero o meu pai tiña moito traballo.
Pois xa ves, que non foron moi divertidas.
Espero pasalo mellor o ano que ven.


Unha aperta moi forte.
A túa amiga, Alessia.