23/09/10

A Gran Viaxe

Por fin, os meus pais nos daban a grán noticia: ivamos a realizar unha magnifica viaxe por un país sudamericano no que a miña nai tiña algúns parentes lonxanos. Como a estación do ano e a contraria a  nosa, tivemos que esperar aque alí fose inverno, pois non queriamos que ali fose verán pa non pasar excesibo calor. Tivemos que informarnos ven de todos os detalles que nos facian falta; como por exemplo si tiñamos que poñernos bacunas especiales, si tendriamos que levar pasaporte, o si tendriamos que selva como deserto. Unha anedota curiosa que me pasou foi que eu estaba acostumdo ao vivir cerca do mar e alí, a ciudade estaba a moitos centos de metros por enrriba polo que tanto os meus pais como nos, estivemos moitos dias, como mareado asta que nos acostumamos. Estamos deseando volver outro ano.
Tiñamos que cambiar a nosa moeda por outra. Estabamos moi ilusionados, miña nai obligounos a levar soamente o necesario na maleta  pois ao ser 4 na casa non queríamos cargar con moitas maletas. Infonrmamonos de que o avión tardaría unhas 12 horas en chegar, e que tendríamos que atravesar o océano dunha parte a outra. A meu irmán daballe un pouco de medo pois era moito tempo no aire sen tocar a Terra. Pero chegou o gran día e non nos enteramos. Gustoume moito o país e sobre todo que tivesemos o mesmo idióma, gracias a eso pronto fixen amigos que me ensinaron como divertianse, que costumes tiñan.... etc. Estivemos alí cerca de 20 días que por certo pasaron voando. Vin paixases e monumentos moi interesantes, o que mais me gustou foi que tanto o país tiña tanto