23/09/10

Carta á miña amiga .


Querida amiga :
Este verán o pasei moi ben xa que me fun de viaxe : en Xullo fun con Nathália a Zamora e no-lo pasamos moi ben . Estiven todo o mes completo de Xullo con Nathália e baixábamos xuntas a rúa e quedábamos a durmir un día en casa dunha e otro día a casa da outra .
Tiven que estudar xa que me quedaron dúas pero non as puiden aprobar .
E agora en setembro fun a Bilbao e a San Sebastián pero non foi tan divertido xa que fun soa coa miña nai e fomos no coche foron moitas horas pero valeu a pena .
Estaba nun pobo que se chama Tolosa é precioso a xente é moi agradable pero eu tiven un pequeno problema que era que todo estaba en vasco e había moi poucas traduccións e eu fun pola rúa soa porque ía en busca dalgún recordo pero despóis para chegar a casa onde estaba aloxándome perdinme, preguntei e me dixeron o lugar por onde tiña que ir, por sorte encontrei a rúa grazas a un señor.
Estiven cinco días eu por mín me quedaba xa alí porque as augas son moi tranquilas e se pode andar en barca.
Cando se despiden non dicen ni adeus nin chao porque cando me marchei dunha tenda eu dixen chao e eles me dixeron agur .
E nada máis este verán paséino xenial oxalá volva outra vez .