22/09/10

As miñas vacacións

Querido Amigo:

Escriboche esta carta para contarche como me foron as vacacións este verán. Tiven todo o tempo para mi, xa que, como ti xa sabes, non suspendín ningunha materia. Sumando que tamén tivemos un tempo moi bo, tiven a oportunidade de facer moitas cousas diferentes. Como ti sabrás, a min a praia non e algo que me guste, asi que adiquei a andar moito no bicicleta, xa que estivo aparcada desde o inverno. Fixen un exercicio estupendo xa que baixábamos uns cuántos a andar na bicicleta. Tamén baixaba ao parque a xogar ao
ping-pong e algun día fun a piscina. Un día moi especial foi aquel que fun aoAqua-Park (parque de agua) que se atopa por Cerceda. Fun tamén a moitas festas populares que moitei en todas as atraccions que me deron tempo a subir. Pero tamén contareiche que non todo foi diversión e pasalo ben, xa que aveces tiña que botar unha man na casa. Nos últimos quince días tiven que asistir a pasantía a reforzo de matemáticas. Aprobeitei as horas, para ir visitar aos meus avós que viven na aldea, ao saír da cidade e ir a sitios pequenos e moi relaxante. Espero que ti houbeses tido un verán tan fantástico como o que eu tiven, pois non recordo unhas datas coma as deste ano. Asi despidese de ti, o teu mellor amigo. Unha aperta moi grande dende A Coruña.








PD. Espero que me contestes pronto, estou ansioso por saber noticias de ti.