07/03/11

O conto viaxeiro non para...

Voulle preguntar a Lidia se para esta noite podemos facer algo especial... Coma unha boa cea e de postre prepararlle ese tiramisú que tanto lle gusta a papá. Ela aceptou a miña proposta e puxémonos mans á obra.

Ao final, a cea resultou ser un éxito, tan éxito que papá quedou durmindo no seu sofá. Sigo pensando constantemente na miña nai e apenas podo durmir. Mañá tempraniño, cando me desperte, penso falar con Lidia acerca de este misterio. Mais eu penso que ela sabe toda a verdade pero nunca me conta nada.
Preme na imaxe!

Se non estou conforme coa resposta de Lidia intrerrogarei ao meu pai todo o tempo que faga falta para intentar esclarecer a verdade e así quedar tranquilo. E xa non terei que seguir pasando esas noites en vela.

Cando por fin saiba toda a verdade e miña nai estea na casa, ese día durmirei a perna solta e moi tranquilo...
Mentres tanto, sempre me fago a mesma pregunta: Que traballo tan misterioso terá miña nai que nunca me quere contar?


Entérate do conto premendo na imaxe!