24/09/10

O MEU VERÁN

Ola chámome  Rubén e teño 13 anos , este verán en xuño a miña nai deixoume ir a miña vila  .
Alí paseino de medo cos meus primos xa que tamén eran estacións de festas.

nas festas propias da miña vila eran as de cereixo.En Xulio eu tiven que vir para a Coruña para estudar o exame final.en ese mes eu fun cos meus primos a Baiona (Pontevedra) paseino xenial alí pusenme mais moreno que en todas as veces que fun a praia . Na final do mundial de fútbol  eu funo ver  a unha praza  cunha pantalla xigante con moitos rapaces, cando ganamos fixemos unha festa na praza que non se me vai esquecer xamais.Eu tamén fun ao Aquapark a Cerceda, tireime polos tobogáns mais grandes de todo o parque acuático.
O  que mais me alegrou  foi aprobar o exame de recuperación de septiembre.
Bueno despídome con unha aperta moi grande.